Boostman - weby, seo, marketing

11 důvodů, proč se vaše webové stránky neprodávají

1. Nízká kvalita vizuálního obsahu
Marketingoví odborníci doporučují vždy zveřejňovat pouze kvalitní obrázky.

2. Nedostatek recenzí a referencí
Pokud na webu nejsou žádné recenze a posudky, vaše firma se připravuje o jednoduchý a účinný marketingový nástroj.

3. Špatné barvy
Mnoho podnikatelů již pravděpodobně chápe důležitost budování značky. Silná značka odlišuje firmu od konkurence a činí podnik pro spotřebitele rozpoznatelným.

4. Zastaralé informace
Webové stránky, které vypadají zastarale, odrazují potenciální zákazníky.
Návštěvníci chtějí vidět, že se jim firma snaží poskytovat pouze aktuální informace.

5. Vaše webové stránky se špatně hledají
I ta nejlepší webová stránka na světě je k ničemu, pokud ji nikdo nemůže najít.

6. Chybí mobilní verze webu nebo aplikace
Webové stránky mohou vypadat jako umělecké dílo, když je zákazník otevře na stolním počítači, ale pokud nefungují nebo špatně fungují na mobilních zařízeních, ztrácí firma stále větší část svého online publika.

7. Je těžké najít kontaktní informace
Pokud má zákazník dotaz, pokud potřebuje pomoc, musí být kontaktní informace na webu na očích.

8. Špatné zaměření
Vaši zákazníci chtějí, aby jim web pomáhal. To znamená, že musíte zahrnout sekce, které odpovídají na časté dotazy (FAQ).

9. Nevyžadování registrace včas
Nechcete omezovat přístup na webové stránky vaší společnosti neregistrovaným uživatelům, to je může odradit. Vytváří to bariéru mezi zákazníkem a produktem vaší společnosti.

10. Automatické přehrávání hudby a videí
Jestli existuje zaručený způsob, jak naštvat své zákazníky, je to nastavení automatického přehrávání zvuku a videa.

11. Příliš dlouhé načítání
I když je web plný neuvěřitelně zajímavých informací, jeho hodnocení může pokulhávat, pokud se stránka načítá příliš dlouho.

Sdílet článek:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Obsah článku

Populární kategorie